Firestone Walker: geriausia alaus darykla Amerikoje II(tęsinys)

    Apie tai kas įtakojo ir kaip susikūrė ši kompanija mes jau papasakojome pirmoje savo pasakojimo dalyje. Pasakojom kodėl Adamas Firestounas ir Deividas Walkeris sugalvojo virti išimtinai kokybišką alų ir kaip jiems šiame reikale padėjo ąžuolinės statinės. Šioje istorijos dalyje pratęsime pasakojimą apie tai kaip firma sugebėjo išsiskirti iš šimtų tokių pačių Amerikos alaus daryklų ir kaip jiems pavyko rasti savo kelią į pripažinimą.
    Brendo populiarumas – tai toks dalykas už kurį tokios kompanijos kaip Ford ar Coca Cola pakloja šimtus milijonų dolerių, o čia teigiamas imidžas atėjo iškart, savaime. Tipo čia jums ne bedvasės metalinės mašinos, mūsų aluje surinktas visų prieš tai statinėse buvusių gėrimų skonis, jis gyvas! Žodžiu, Firestone Walker sėkmė, žinant jo kūrėjų entuziazmą buvo nulemta. Tačiau niekas nesitikėjo jog ji gali pasiekti tokių aukštumų: 2004, 2006 ir 2010 metais iš vadinamosios alaus olimpiados(World Beer Cup) parsivežti aukso medaliai. Ir čia tik olimpiadoje iškovoti medaliai, o kur dar kelios dešimtys Didžiojo Amerikos alaus festivalio apdovanojimų, krūva prizų iš kasmetinės Kalifornijos mugės California State Fair, žurnalo Men‘s Journal pripažinimas geriausiu JAV alumi. Jokia kita Amerikos alaus darykla nėra pasiekusi tokio pripažinimo. O paslaptis paprasta – originalus ir sėkmingas alaus skonis.


    Tokių kokybiško alaus mini daryklų sėkmė negalėjo neatsispindėti bendroje šalies rinkoje. Nedidelių, privačių alaus mini daryklėlių skaičius nenumaldomai augo ir  vis daugiau vartotojų atrasdavo kokybišką alų. Skaičiai kalba patys už save: 1999 metais Amerikoje buvo parduodama apie 250 mln. barelių alaus ir tik du procentus nuo šio skaičiaus sudarė tikrai kokybiškas alus. O jau po dešimties metų, 2009 metais, šis skaičius išaugo iki 4,3% nuo 238 mln. barelių parduoto alaus. Tokiu būdu, per dešimt metų, kokybiško alaus fanų skaičius išaugo dvigubai. Bet ir čia dar ne riba, asociacijos, vienijančios mažąsias Amerikos alaus daryklas, tikslas – 10%. Tęsiant mintį apie skaičius, reikėtų paminėti, jog 2009 metais šios mini daryklos bendrai uždirbo apie 6,98 mlrd. dolerių ir kaip suprantat nemaža šio uždarbio dalis įkrito į Firestone Walker kišenę.
    2002 metais Firestone Walker įsigijo dar vieną alaus daryklą ir tokiu būdu stipriai padidino savo gamybos pajėgumus. Kai kurios alaus rūšys buvo netgi pradėtos pilstyti į Amerikoje labai populiarias skardines ir tai kompanijai leido netgi šiek tiek padidinti savo įtakos zoną. Tačiau tam, kad pajausti ir įvertinti tikrąjį kompanijos verdamo alaus skonį, reikia važiuoti į gamyklą arba bent jau į šalia esančius pabus ir barus. Čia alaus jums įpils tiesiai iš ąžuolinių statinių. Pati kompanija visais įmanomais būdais stengiasi skatinti tokį kokybiško alaus turizmą: tereikia užsukti pas juos į daryklą ir čia jūs būsite maloniai sutiktas, pavaišintas puikiame restorane, pavedžiotas po gamyklą bei įspūdingus jos rūsius. Tik pačioje gamykloje jūs turėsite progą paragauti tokių unikalių alaus rūšių kaip Velvet Merkin, Goog Foot, Bravo, Helldorado ir Sticky Monkey. Šis alus daug brangesnis nei mums įprastas alus, tačiau jei jūs tikras gero alaus gerbėjas – paragauti jo būtina.


    Viena iš svarbiausių Firestone Walker sėkmės paslapčių – aukščiausios kokybės ingradientai. Šiam reikalui kompanija skiria ypatingą dėmesį ir visus komponentus, išskyrus galbūt tik vandenį, specialiai užsisakinėja Europoje. Suprantama jog tai stipriai kilsteli galutinio produkto kainą, bet Firestone Walker tai nejaudina – svarbiausia kokybė, o vartotojai tai įvertins. Tiesa, porą alaus rūšių verdama ir iš amerikietiškų apynių(Union Jack, Pale 31), tačiau jos nepriskiriamos prie Firestone Walker verdamo alaus elito.
    Na ką gi, mūsų trumpa kokybiškiausio amerikietiško alaus apžvalgėlė baigiasi... Belieka tik Adamui su Deividu palinkėti sėkmės ir tikėtis  jog jų verdamas alus visada išliks toks geras!

Rašyti komentarą

Naujesnė Senesni

نموذج الاتصال