BACARDI pristato naujus, išskirtinio dizaino butelius





   2015-ieji Bacardi šeimai buvo ypatingi – vienas garsiausių romo prekės ženklų pasaulyje šventė 153-iąjį gimtadienį. Tiek metų vieno gėrimo istorijoje reiškia labai daug: kartų kartas, maištus, šventes, revoliucijas, vakarėlius ir, žinoma, begalę kokteilių, sukurtų su Bacardi romu. O šią sukaktį kompanija nusprendė paminėti ne tik gaudama sveikinimus, bet ir pati įteikdama dovaną visiems savo gerbėjams – naują butelio dizainą.
   Iš pirmo žvilgsnio tai gali pasirodyti kaip paprastas marketinginis triukas, na pakeitė etiketę, pakeitė formą, kas čia tokio? Bet Bacardi atveju kiekviena detalė turėjo prasmę. Naujas dizainas buvo sukurtas taip, kad moderniam pirkėjui pasakotų istoriją apie paveldą, aistrą ir netramdomą dvasią, kuri Bacardi lydėjo nuo 1862 metų, kai Donas Facundo Bacardí Massó Kuboje pirmą kartą pradėjo eksperimentuoti su romu. Butelis atrodė šiuolaikiškai, bet jame slypėjo ir Kubos, ir šeimos, ir pačios romo kultūros kodai. Čia svarbi kiekviena smulkmena, nuo stiklo formos iki logotipo.
   Legendinis logotipas su šikšnosparniu buvo neatsiejama dalis. Pirmą kartą jis pasirodė dar 1900 metais, ir tai nebuvo atsitiktinumas. Kuboje šikšnosparniai nuo senų laikų laikyti geros sėkmės, apsaugos ir sveikatos simboliu. Vietiniai tikėjo, kad jei šikšnosparnis apsigyvens jūsų namuose, jis saugos jūsų šeimą. Tad natūralu, kad Bacardi šeima šį simbolį pasirinko savo ženklu. 2015 metų dizaino atnaujinime šikšnosparnis buvo atkurtas su pagarba originalui, beveik nepakeistas, bet dar labiau išryškintas. Dar viena įdomi detalė, tai užrašas butelio viršuje. Jis priminė legendinius Havanos barus, kurie XX amžiaus pradžioje buvo tikri romo vartojimo centrai. Įsivaizduokite karštą Kubos vakarą, barą, kuriame skamba muzika, o ant stalų rikiuojasi Mojito ir Daiquiri. Tokį jausmą Bacardi norėjo perteikti savo vartotojams visame pasaulyje.
   Su nauju dizainu pasikeitė ir pavadinimai: Carta Blanca, Carta Oro ir Carta Negra. Kiekvienas jų turėjo savo istoriją. Blanca – šviesusis, grynas, tinkamas kokteiliams. Oro – auksinis, sodresnis, labiau skirtas gerti vieną. Negra – tamsusis, stiprus charakteriu. Visi trys papuošti ornamentais, kurie ne tik gražūs, bet ir pasakoja apie šeimą, romo skonį bei tai, kaip jį geriausia patiekti. Dar viena detalė, kuri tuo metu buvo svarbi, tai etiketės. Jos gamintos iš perdirbto cukranendrių pluošto, tai yra romo gamybos atliekų. Šiuo žingsniu Bacardi rodė, kad galima derinti tradiciją su inovacija ir atsakingumu. Tai buvo viena iš pirmųjų akivaizdžių užuominų, kad didieji prekių ženklai pradeda galvoti apie aplinką rimčiau.
   Svarbu suprasti, kad Bacardi niekada nebuvo tik butelis romo. Tai šeimos istorija, kuri prasidėjo Kuboje, bet pasklido po visą pasaulį. Tai revoliucijos, kai Bacardi šeimai teko palikti gimtinę. Tai legendiniai kokteiliai, be kurių sunku įsivaizduoti bet kokį barą: Mojito, Cuba Libre, Daiquiri. Ir galiausiai tai vakarėliai, kuriuose Bacardi tapo simboliu laisvės, muzikos, naktinio gyvenimo. Naujasis 2015 metų butelio dizainas buvo tarsi priminimas, kad visa ši istorija gyva, bet tuo pačiu ji juda pirmyn. Moderni išvaizda, bet nepamirštas paveldas – štai kas padarė šį pokytį svarbų.


Rašyti komentarą

Naujesnė Senesni

نموذج الاتصال